Teendők otthon, illetve intézményen kívül történt halál esetén:
Telefonon vagy személyesen értesíteni a házi orvost vagy az ügyeletes orvost (az orvos megállapítja a halálesetet és a szükséges okmányok kitöltése után, engedélyezi az elhunyt elszállítását).
A Hajdúnánás Városi Önkormányzat ügyeletének értesítése, az elhunyt elszállítása érdekében.
(06 30 319 04 92)
Rendőrség értesítése:
Rendkívüli halál esetén (nem természetes halál bekövetkezésekor, önkezűségre vagy idegenkezűségre utaló jelek esetén).
Amennyiben a halott vizsgálatot végző orvos kifejezetten kéri.
A temetkezési szolgáltatás megrendelése személyesen temetésfelvételi irodánkban.
Teendők kórházban vagy intézményben történt halál esetén
A halálesetről történő értesítés vételét követően fel kell keresni azt az intézményt, ahol a haláleset történt (az érintett kórházi osztályt, majd a patológiát).
Célszerű az elhunyt ruházatát vinni.
A Hajdúnánás Városi Önkormányzat érintett temetésfelvételi irodájának felkeresése a megbízás, valamint a szükséges iratok kitöltése érdekében.
Megbízás esetén a szolgáltató a szükséges iratok beszerzése, illetve a kellékek kiválasztása után a megrendelő igénye szerint végzi el a temetkezési szolgáltatást.
Temetés intézéséhez, halotti anyakönyvi kivonat kiállításához szükséges iratok:
Eltemettető személyi igazolványa, lakcímkártyája.
Meglévő sírhely esetén igazolás a megváltásról.
Elhunyt személyi igazolványa, lakcímkártyája.
Születési anyakönyvi kivonat.
Halottvizsgálati bizonyítvány (orvos állítja ki), amennyiben már a család rendelkezésére áll.
Jegyzőkönyv az elhalálozás bejelentéséről.
Külföldi elhunyt esetén az útlevelére.
Amennyiben az elhunyt nem rendelkezik személyi igazolvánnyal, az elhunyt lakhely szerinti polgármesteri hivatalától igazolást lehet kérni a személyes adatokról.
Ezen túlmenően:
Ha az elhalt házas családi állapotú:
Házassági anyakönyvi kivonata.
Ha az elhalt elvált vagy özvegy családi állapotú:
Az elhalt utolsó házasságkötésének helyére és idejére.
Az elhalt születési anyakönyvi kivonatára.
A volt házastárs halotti anyakönyvi kivonatát, ha özvegy családi állapotú.
A jogerős bírói ítéletet a házasság felbontásáról, ha az elhalt elvált családi állapotú.
A záradékolt házassági anyakönyvi kivonatot, amely az előző házasság megszűnését igazolja.
Ha nem áll rendelkezésre valamelyik dokumentum, akkor az eredetit az anyakönyvi hivatalban be kell szerezni.
Halottszállítás bejelentése 0-24 órában: 06 30 319 0492
Temetésfelvételi irodánk elérhetőségei:
Nyitvatartási idő:
Hétfőtől – csütörtökig: 8.00 – 12.00-ig 13.00 – 15.00 óráig
Péntek: 8.00 – 12.00 óráig
Ügyfélfogadási időben telefonos elérhetőségeink: 06 52 381 411/134-es vagy 173-as mellék
06 30 319 0492
Cím: 4080 Hajdúnánás, Liliom u. 1.
E-mail címek:
- szolgáltatási vezető: nagygondanikoletta@hajdunanas.hu
- temetésfelvételi iroda: temetkezes@hajdunanas.hu
Temetésfelvételi irodánkban teljes körű ügyintézést biztosítunk ügyfeleink számára!
TEMETŐ NYITVATARTÁSI RENDJE MINDEN ÉV
ÁPRILIS 01-TŐL SZEPTEMBER 30-IG 07.00-19.00 ÓRÁIG
OKTÓBER 01-TŐL MÁRCIUS 31-IG 08.00-17.00 ÓRÁIG
A TEMETŐBŐL A NYITVATARTÁSI IDŐ LETELTEKOR KÜLÖN FELSZÓLÍTÁS NÉLKÜL KELL TÁVOZNI!
1999. évi XLIII. Törvény a temetőkről temetkezésről
145/1999.(X.1.) kormányrendelet a temetőkről és temetkezésről szóló 1999. évi XLIII. Törvény végrehajtásáról
Hajdúnánás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 24/2022. (XI. 28.) önkormányzati rendelete a temetőkről és a temetkezések rendjéről
Temetőszabályzat
A nyomtatványok a nyomtatványok szövegre kattintva érhetőel ek word formátumban. A letöltött word dokumentum tartalmaz minden nyomtatványt.