Temetkezés

Általános információk

Teendők otthon, illetve intézményen kívül történt halál esetén:

Telefonon vagy személyesen értesíteni a házi orvost vagy az ügyeletes orvost (az orvos megállapítja a halálesetet és a szükséges okmányok kitöltése után, engedélyezi az elhunyt elszállítását).

A Hajdúnánás Városi Önkormányzat ügyeletének értesítése, az elhunyt elszállítása érdekében.

(06 30 319 04 92)

Rendőrség értesítése:

Rendkívüli halál esetén (nem természetes halál bekövetkezésekor, önkezűségre vagy idegenkezűségre utaló jelek esetén).

Amennyiben a halott vizsgálatot végző orvos kifejezetten kéri.

A temetkezési szolgáltatás megrendelése személyesen temetésfelvételi irodánkban.

 

Teendők kórházban vagy intézményben történt halál esetén

A halálesetről történő értesítés vételét követően fel kell keresni azt az intézményt, ahol a haláleset történt (az érintett kórházi osztályt, majd a patológiát).

Célszerű az elhunyt ruházatát vinni.

A Hajdúnánás Városi Önkormányzat érintett temetésfelvételi irodájának felkeresése a megbízás, valamint a szükséges iratok kitöltése érdekében.

Megbízás esetén a szolgáltató a szükséges iratok beszerzése, illetve a kellékek kiválasztása után a megrendelő igénye szerint végzi el a temetkezési szolgáltatást.

 

Temetés intézéséhez, halotti anyakönyvi kivonat kiállításához szükséges iratok:

Eltemettető személyi igazolványa, lakcímkártyája.

Meglévő sírhely esetén igazolás a megváltásról.

Elhunyt személyi igazolványa, lakcímkártyája.

Születési anyakönyvi kivonat.

Halottvizsgálati bizonyítvány (orvos állítja ki), amennyiben már a család rendelkezésére áll.

Jegyzőkönyv az elhalálozás bejelentéséről.

Külföldi elhunyt esetén az útlevelére.

Amennyiben az elhunyt nem rendelkezik személyi igazolvánnyal, az elhunyt lakhely szerinti polgármesteri hivatalától igazolást lehet kérni a személyes adatokról.

Ezen túlmenően:

Ha az elhalt házas családi állapotú:

Házassági anyakönyvi kivonata.

Ha az elhalt elvált vagy özvegy családi állapotú:

Az elhalt utolsó házasságkötésének helyére és idejére.

Az elhalt születési anyakönyvi kivonatára.

A volt házastárs halotti anyakönyvi kivonatát, ha özvegy családi állapotú.

A jogerős bírói ítéletet a házasság felbontásáról, ha az elhalt elvált családi állapotú.

A záradékolt házassági anyakönyvi kivonatot, amely az előző házasság megszűnését igazolja.

Ha nem áll rendelkezésre valamelyik dokumentum, akkor az eredetit az anyakönyvi hivatalban be kell szerezni.

 

Elérhetőségek:

Halottszállítás bejelentése 0-24 órában: 06 30 319 0492

 

Temetésfelvételi irodánk elérhetőségei:

Nyitvatartási idő:

Hétfőtől – csütörtökig: 8.00 – 12.00-ig 13.00 – 15.00 óráig

Péntek: 8.00 – 12.00 óráig

Ügyfélfogadási időben telefonos elérhetőségeink: 06 52 381 411/134-es vagy 173-as mellék

                                                                                          06 30 319 0492

Cím: 4080 Hajdúnánás, Liliom u. 1.

E-mail címek:

                                    - szolgáltatási vezető: nagygondanikoletta@hajdunanas.hu

                                    - temetésfelvételi iroda: temetkezes@hajdunanas.hu

 

Temetésfelvételi irodánkban teljes körű ügyintézést biztosítunk ügyfeleink számára!

 

TEMETŐ NYITVATARTÁSI RENDJE MINDEN ÉV

ÁPRILIS 01-TŐL SZEPTEMBER 30-IG                         07.00-19.00 ÓRÁIG

OKTÓBER 01-TŐL MÁRCIUS 31-IG                            08.00-17.00 ÓRÁIG

A TEMETŐBŐL A NYITVATARTÁSI IDŐ LETELTEKOR KÜLÖN FELSZÓLÍTÁS NÉLKÜL KELL TÁVOZNI!

 

Vonatkozó jogszabályok:

1999. évi XLIII. Törvény a temetőkről temetkezésről

145/1999.(X.1.) kormányrendelet a temetőkről és temetkezésről szóló 1999. évi XLIII. Törvény végrehajtásáról

Hajdúnánás Város Önkormányzata Képviselő-testületének 24/2022. (XI. 28.) önkormányzati rendelete a temetőkről és a temetkezések rendjéről

Temetőszabályzat

 

Nyomtatványok

A nyomtatványok a nyomtatványok szövegre kattintva érhetőel ek word formátumban. A letöltött word dokumentum tartalmaz minden nyomtatványt.

 

Sírhelykereső

Parcellatérkép

 

Galéria