Kormányhivatal kormányigazgatási szünet
hajdunanas.hu | 2022.Dec.13. 07:20

Ezúton tájékoztatom, hogy a kormányzati igazgatási szünet elrendeléséről és a kormányzati igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 369/2022. (IX. 29.) Korm. rendelet alapján a Hajdúnánási Járási Hivatalban 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig igazgatási szünet került elrendelésre. A Hajdúnánási Járási Hivatal szervezeti egységeinek az igazgatási szünet alatti ügyfélfogadásával és feladatellátásával kapcsolatban az alábbiak szerint tájékoztatom:

 

1. Kormányablak Osztály:

Az országszerte kijelölt 60 kormányablak között a Hajdúnánási Kormányablak (4080 Hajdúnánás, Bocskai u. 12-14.) a 2022. december 22. és 2023. január 6. között elrendelt igazgatási szünet ideje alatt is nyitva tart az alábbiak szerint:

- december 22-én csütörtöki ügyfélfogadási rend szerint

- hétfőtől csütörtökig 8 és 16 óra között lesz lehetőség az ügyintézésre

- az érintett pénteki napokon (december 23-án, 30-án és január 6-án) minden kormányablak és okmányiroda zárva tart.

A Polgári Kormányablak az igazgatási szünet időtartama alatt zárva tart, nem fogad ügyfeleket.

 

2. Hatósági és Gyámügyi Osztály:

Az igazgatási szünet időtartama alatt hatósági és gyámügyi ügyekben a Hajdúnánási Járási Hivatal a feladatait nem látja el és az ügyfélfogadás nem működik.

Gyámügyi ügyekben sürgős esetekben az alábbi elérhetőségeken lehet érdeklődni:

- telefonon a következő készenléti telefonszámokon: 70/398-3038, 30/512-8430

- email-en: a hajdunanas.jh@hajdu.gov.hu email címen.

Az ügyfélfogadás első napja a 2023. évben: január 9. (hétfő) 8-12 óráig.

 

3. Foglalkoztatási Osztály:

Az igazgatási szünet időtartama alatt foglalkoztatási ügyekben a Hajdúnánási Járási Hivatal a feladatait nem látja el és az ügyfélfogadás nem működik.

 

4. Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály:

Az igazgatási szünet időtartama alatt az élelmiszerlánc-biztonsági és állategészségügyi ügyekben a Hajdúnánási Járási Hivatal a feladatait nem látja el és az ügyfélfogadás nem működik.

Sürgős esetekben az alábbi elérhetőségeken lehet érdeklődni:

- telefonon a következő készenléti telefonszámokon: 70/398-3038, 30/423-5588

- email-en: a hajdunanas.elbao@hajdu.gov.hu email címen.

Az ügyfélfogadás első napja a 2023. évben: január 9. (hétfő) 8-12 óráig.

 

Tájékoztatom továbbá, hogy minden szervezeti egység vonatkozásában lehetőség van az online ügyintézésre az ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleink számára: magyarorszag.hu, https://epapir.gov.hu/

Üdvözlettel:

Dr. Kissné dr. Pósa Anita
hivatalvezető

Galéria