TÁJÉKOZTATÁS ÜGYFÉLFOGADÁSI REND VÁLTOZÁSRÓL
Tisztelt Ügyfeleink!
A Magyarország Kormánya által elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel, valamint a központi intézkedések hatékonyságának biztosítása érdekében a Hajdúnánási Közös Önkormányzati Hivatalban a személyes ügyfélfogadás továbbra is kizárólag az ügyintézővel történt előre egyeztetett időpontban lehetséges.
A hivatali dolgozók a megszokott hivatali ügyfélfogadási időben – telefonon és e-mailben – rendelkezésre állnak az ügyfeleknek, kérjük, hogy a személyes ügyintézést csak akkor vegyék igénybe, ha az elkerülhetetlen.
Kérelmek beadására továbbra is van lehetőség postai úton vagy elektronikus kapcsolattartási rendszeren keresztül, (ügyfélkapu regisztrációval rendelkező lakosok részére) illetve a Hivatal információs pultja előtt, a földszinten elhelyezett gyűjtő ládában.
Az alábbi elérhetőségeken kereshet meg minket a személyes ügyfélfogadás mellőzésével:
SZERVEZETI EGYSÉG |
ELÉRHETŐSÉG |
Hagyatéki ügyintéző
(Berencsi Éva) |
06/52 381-411 |
Anyakönyv |
06/52 381-411 |
Kereskedelmi és hatósági ügyintéző |
06/52 381-411 |
Adó csoport |
06/52 381-411 |
Pénztár |
06/52 381-411 |
Szociális csoport |
06/52 381-411 |
Üzemeltetési és Beruházási Csoport |
06/52 381-411 |
Vagyon csoport |
06/52 381 411 |
Információ |
06/52 381 411 |
Kérjük ügyfeleinket, hogy amennyiben személyesen keresik fel a Hivatalt, belépéskor használják a kihelyezett kéz- és cipőfertőtlenítőket, mérjék a testhőmérsékletüket a mérési ponton, viseljenek szájat és orrot takaró maszkot a hivatali tartózkodás teljes ideje alatt.
Megértésüket köszönjük!
Hajdúnánás, 2021. május 3.
Dr. Kiss Imre
jegyző
További híreink
Van képe hozzá?
Legnépszerűbb programunkhoz várunk további képeket
Hírkategóriák